Vcn100

فولاد VCN100

(فولاد قابل عملیات حرارتی)

نام های دیگر :

1.6511

MONIX 10

V165

BOZ I

36CrNiMo4

IASC6511

فولاد آلیاژی VCN100 که با نام‌های SIQUAL 6511 و 36CrNiMo4 نیز شناخته می‌شود، یک فولاد آلیاژی قابل عملیات حرارتی و کم آلیاژ شامل نیکل، کروم و مولیبدن است. در مقایسه با فولاد Mo40، این فولاد استحکام و چقرمگی بالاتر، مقاومت به خستگی خیلی خوب، مقاومت به سایش و مقاومت به خوردگی اتمسفری بالاتری دارد.

این فولاد آلیاژی یک فولاد ساختاری است که برای ساختار مهندسی جایی که چقرمگی و استحکام بالایی نیاز است، استفاده می‌شود. این فولاد در ماشین‌آلات سنگین و بزرگ مثل شفت توربین، موتور توربوجت، بست‌ها و میل بادامک‌ها، میل‌لنگ و … به کارگرفته می‌شود.

همچنین فولاد آلیاژی VCN100 می‌تواند برای دماهای عملیاتی بالای ℃400 در شفت روتور و تیغه‌ی توربین به کار رود. بعد از فرایند کوئنچ هم‌دما می‌توان از این فولاد در کاربردهایی که استحکام بسیار بالایی نیاز است، استفاده شود.

فولاد vcn100 یک فولاد آلیاژی صنعتی و ساختمانی می باشد که در برابر حرارت بالا ، بسیار مقاوم است. این فولاد از استحکام و سختی بالایی برخوردار است و دارای قابلیت سختی و سختی پذیری می باشد. فولاد vcn100 از ترکیبات شیمیایی مختلفی مانند نیکل، کروم، مولیبدن، وانادیم، سیلیسیم ، بور و … تشکیل شده است که باعث بهبود ویژگی های مکانیکی این فلز شده است.

از فولاد 1.6511 در صنایع مختلفی مانند موتور های الکتریکی ، تولید قطعات اتومبیل ، ابزار های تراشکاری و … استفاده می شود. این فولاد بیشتر در اجزا تحت بارگذاری بالا در وسایل نقلیه و موتورها ،محورها ،میله های انتقال به کار می رود.

با 66390505 تماس بگیرید

مشاوران ما با افتخار همیشه در کنار شما مشتریان عزیز خواهند بود.